Saturday
1:31:00 am

asdfghjkl. cuteness overload ;___;


Hello hello *nyanyi lagu SHINee* ~ LOL. /sapu habuk berserta sawang spider/ perhh, berkurun aku tak sentuh blog ni xD yelahh, busy study. duduk asrama lagi -.- ohyea, hujung tahun ni aku dapat pergi jepun xD yeaaaaha ! :D itu pun berkat aku jadi student bahasa jepun and parents aku bagi pergi :") but syarat yg diorg bagi, kena study sunggu sungguh, to get 8A's lahh ^^ time aku pergi tu bulan 11. 27 Nov 2013 ~ *birthday chanyeol dohh -.- shit, tak dapat nak spazz xD * result PMR mane keluar lagi .___. result keluar around hujung bulan 12 . tapi nak wat camne kan? even tak dapat 8A's pun, aku tetap hargai hadiah yg parents aku bagi ni xDD bukan senang nak pergi overseas ~ LMAO. time tu winter --" leceh ah deyy. memang la aku suka winter ni sebab batak tak penah jumpa salji xD tapi, set baju winter tuh mahal dengg. universal traveler lagi ah. terberak mak aku cari duit -.- sokay sokay, aku pun tengah bajet bajet duit ni haa . puasa sunat memang WAJIB ah kan xD HAHAHA. save money ~ lol. trip tu just for 6 days, perjalanan naik flight je dah 7 jam --" ape aku nak buat dalam tu weh? xD tidur lah gamaknyaa. haa, yg paling mengejutkan aku .. kitorang akan melawat sekolah kat Jepun tu nanti xD asdfghjkl. budak jepun dah la hensenggggggg <3 <3 <3 hewhew. tergugat iman aku LOL xD okayokay, belum amek PMR lagi aku dah over excited --" study dulu nyaaah xD kehkeh. bubye ~ :"3
nisnadia