Friday
6:53:00 am


Assalam and Annyeong :)

Sighhh, hari ni baru dapat update belog setelah 2 hari menghilangkan diri :3 pergi seremban, bukan balik kampung punn. walhal seremban dekat gile ngan kampung aku , LOLOL xD pergi wedding ceremony je. itu pun boring semacam, --" yelahh, internet takde xD tang mane bestnye kalau internet takde enn? kalau ade pun , sloww tahap gaban. tension aku. hah, time outstation tu, lupe lak nak bawak charger phone. lagi lah haruu -_- dah la smart phone macam harem sikit, tak sampai 2 hari bateri dah kong, pffftttt --! by the way, banyak cerita wohhh xD tu yang tajuk die jadik random-ious tuu -_-


Page Abang Jendol Style , lalalala ~

wkwkwkwk, finally. ingat tak jendol yang aku cite hari tu? kitorang buat page untuk diaa. and die APPRECIATE, saya ulangi, appreciate xD gilo en mamat takde otak tu? bhahaha. and, page tu, dalam mase dua hari dah dapat 217 likes. nengok ah kat bawah ni.



cam siutt je xD Adham ah pegi buat page ni sebab geram sangat ngan jebon tak gune tuu :D but, ade satu hari ni. aku tak tahu lah die revenge ke hape, die pegi post gambar kawan aku, Ee Moshi tu, and ngaku tu isteri ke-4 die. depaqisdat? ape vangang sangat mamat tu, lancip betoiii --" kesian doh, kawan aku tu. mencarut habis ah diee xD



hahhhh, korang takut anjing tak? ._. *soklan buduh* adeshh, U-Know what, petang kelmarin aku ngan adik aku pegi ah jalan-2 kat area rumah aku ni, biaselah dah petang. boring gilosss --'' and then, kitorang decide lah nak pusing dekat area tapak rumah baru bina tuuuh, sekali mahh , anjing serbu mahh xD aku dah tak tahu nak buat ape, otak dah kosong. yang aku boleh pikir time tuu 'LARI, NO MATTER WHAT' and korang tahu ape aku buat? aku pegi halakan basikal aku tu ke arah semak samun and aku pun.. *tuingggg, pom!* jatuh ah dalam semak yang tebal nak mampos tuu --' muahaha, adik aku gelakkan aku sampai jatuh basikal dehh *_* dah tak tahu nak buat ape enn, rembat ah masuk semak nunn xD nasib ah takde orang LOLs , kalau tak, erhhh . tak kluar rumah aku jawabnye :D


wowowowohooo, pra-comeback exo had releaseddd :) *lepuk kepala sendiri* memandai je aku ni, -.- okeyh, boleh dikira comeback lah kann? here goes the videoo ~






Oh yeahh, byunbaek aku rambut merah lohhh xD D.O is still the same, SuHo agak tercacak :3, Kai memang styless, chanyeol rambut die warne hitam sudaa. okey, paling syok rambut thehun lahh xD warne hijooo :D bhahahah. cuteness overload // *eat bawang* kalau macam ni lah diorang punya video untuk samsung, i can't imagine their comeback soooonnnnnn *O* OMOOOO! it must be moreeeeee daebak, awesomeeeee :D //le me going crazyyyy XP pokcik SooMan nya tak kesian ke nengok exotics ni berjanggut dah menunggu , -.- aishh, be patient just for ma abe ekshooo :3 heheh, okey. aku nak sambung TTBY yang terbantut siang tadi, -.- sobye :*










nisnadia