Thursday
12:39:00 am



CLICK BANNER UNTUK JOIN


Memandangkan cuti ni aku boring tahap beruk beranak, so, aku masuk je lah segmen ni. nasib lah jumpa segmen ni, kalau tak, dah beranak dah beruk kat rumah nenek aku tu xD nyahaha. thanks to Nana sebab buat segmen yg kebabom nih :3 okey, let's start ^^

Hmm, first sekali nama ultimate bias aku Byun Baekhyun , at first starting aku minat dia camni. Time tu aku baru nak berjinak - jinak dengan EXO, so aku pun nengok lah live video diorang kat MuBank, tengah syok fangirling tetiba aku stop kat muka sorang mamat yang memang comel nak mati ni xD and aku bukan tertarik dengan muka dia yang comel and sexy tu je, aku tertarik ngan suara dia yang lunak tu sekali. nak pengsan oh setiap kali nengok dia nyanyi live. tambah tambah lagi time dia nyanyi lagu Baby Don't Cry, ahhh. someone kena pegang aku time tu, kalau tak dah lame aku jilat skrin lappy xD bhahaha.


Byun Baekhyun

dia seorang yang cheerful, suka troll member lain, sehari tak sah kalau tak bising, suka touch butt  member EXO, suka buat sexy and cute expression, dia suka buat merong 'jelir lidah'.

mata dia kecil and terpaksa pakai eyeliner, nickname dia bacon, dia sangat comel, motto dia "life is only a path full of efforts" , best friend Chanyeol EXO-K, dia member paling lambat join SMENT.



itu short info pasal baekhyun. and, ade dua sifat dia yang sama dengan aku. cheerful and suka main cell game. memang sama sangat xD even ada orang tanya dia , kalau pergi camping , dia nak bawak apa. and then dia jawab cell game. OMG, hahah. cute gila expression dia time tuu. aku akan jerit setiap kali nengok gambar dia yang smexyyy, yang cute overlimit :D ahh, that time i can't contain what i feels.


Dear Byun Baekhyun, aku tak tahu lah kenapa aku akan rasa jealous setiap kali nengok kau rapat dengan taeyeon unnie, hati ni rasa nak je tembak kepala taeyeon tu dengan senapang gajah. jealous tahap cipan sembelit. maybe sebab aku suka kau teramat sangat. itu sebab aku jealous. yeah, that's what we called what is love. padan lah pun dengan lagu yang kau nyanyi tu. setiap kali kau gelak, senyum, aku rasa nak pengsan. kau happy, aku pun happy :) lastly, neomu saranghae baekhyun oppa! i will support you forever and ever, i wish i can meet you soon ^^

rasanya aku tak payah lah letak banyak sangat gambar baekhyun nih, sebab blog aku je dah penuh dengan dia xD kahkahkah. okay. that's all for this segmen. thank you :)







baekhyun dah bunuh aku dengan gambar sexy dia hari niiiiiiii *_*









nisnadia