Wednesday
5:27:00 am

cute sehunna and baekkie up there :D


Annyeong and Assalam :3

HOYEAH, dah lame aku tak hupdate. sibuk layan TTBY, dengan homework yang berlambaks tak menang tangan aku nak buat ~ -_- fuuh, cuti yang tersangat lah boring . BTW, dengar rumors Golden Disk Award nak buat kat Malaysia, when i heard that news, i'm like D____________________O bhoh? is it true? gile ah, nak mampus kena bash dengan Gem Buggyface, Jet Jaidi and Cicak Yaya tuu --" tapi tapi, GDA tu event yang besar kutt. banyak ah diorang nak halang en, ce try :P ~ tapi, diorang pendatang asing jeh? ._. ah sudahhh >< mampus la. Daheck, Shout Awards pulak VIXX and NU'EST jadi tetamu undangan xD memang awhsomeee :3 Hoh, i just found this from tumblr and this post make my hati terbakar -^-

Baekhyun suka touch member dia punya butts , just same as Taeyeon from SNSD. and, diorang sama sama from SMENT. Baekhyun full name is Byun Baekhyun, while Taeyeon is Kim Taeyeon. So, we combined it as ByunTae that's mean PERVERT. It's FANMADE name, just for fun :D  ; re-edit oleh aku -_- 

See? aku dari dulu benci SNSD, now takde dah. and once Taeyeon buat macam ni, aku jadi benci balik pulakkk >< eshh, I HATE IT SO MUCHHHHH, NEOMU! jealous gila kut. tak tahu nak explain camne, tapi memang rasa jealous tu mendalam ._. maybe sebab aku memang gile kan die xD daripada  twitter, facebook, blog, display handset and everything memang banyak bersangkut paut dengan Baekhyun comel ni :3 memang masuk pun lagu what is love tu, ni la perasaan yg aku rase sekarang xD *flip myself* aishh, rasa nak je baling tong gas, kereta, meja, lesung batu, pintu, tiang lampu and sofa kat Taeyeon tuuuhhhhhhhhhhhhhh >____< sakitnya hatiii T_______T ~ fuuh, rileks rileks. lagipun baekkie memang fanboy SNSD, so accept it with an open heart. merepek betul xD Ahha, part die suka touch buntut member EXO tu memang true lah, aigoo. menyakat orang je kerja dia ni xD but, it's cute since baekhyun is a cheerful person :)



forever love oppa :3


nisnadia