Friday
12:58:00 am


CHEER UP YOUR DAYS WITH SMILE :)


Annyeong and Assalam :)

Hiaaarrrrrrgh, boringnya cuti ni --" /tendang pintu/ berapa hari dah aku tak hupdate ni? wakakaka xD lantaklah. bukan ade org nak bace entry aku pun :3 LOL, aku fikir macam tu aje ahh ~ kalau ade yg follow entry aku ni, hehe. sori la sebab tak update :3 thanks sebab follow xD ahh, gila gila. maybe sebab aku mental breakdown ari tu sebab dapat tahu yang baeky ade EX -.- dah lah lawa, comel. ishhh, /terjun pavi/ nyampah betul cakap pasal diaa. puihhh puihhh ! tapi, tumblr ni cakap baeky bukan jenis yg sosial dengan perempuan --" dia lebih suka hang dengan kawan kawan lelaki dia je. LOL, maybe tuh kawan perempuan dia kuttt :3 best friend maybe =..= tapi kesian kat yuki lah, Luhan memang jenis sosial sikit dengan girls, so makwe dia or crush dia maybe banyak >< huuh, dia lah paling mental breakdown sekali diantara orang orang yg tengah mental breakdown. huh? ni lah. kesannya, aku dah gilaa xD bytheway, MAMA2012 hari tu series daebaaaaaaaaaaaaaaaaaak :D /LOL, benda lame baru aku nak cakap xD/ aku tak henti henti menjerit time EXO perform, dahlah colab dengan SHINee, lagi laaah xD awesome habis (Y) time diorg perform MIROTIC lah aku macam mak king kong, nengok baeky tarik high pitch xDDD AGAGAGAGA ! can't contain feeeeeels ~ :3 memang style lah baeky, NO LIPS SYNC pulak tuuu :D cuti ni aku kuat spazz lol. macam dah takde kerja lain, padahal folio berlambak, nak salin tatabahasa lagi >< buku maths kena siapkan =..= walaweyhhhh, COMEBACK EXO KEMUNGKINAN BESAR TAHUN DEPAN . shit gila, youngmin kau memang nak makan landak punya duri kan ? --" aku sumbat-2 landak tuh dalam mulut kau karang ~ tapi, ade rumors jugak cakap.


EXO's comeback is likely 21 december ~

kepala bana dia =.= JADUAL EXO KOSONG untuk bulan ni . bila masa pulak nak comebacknya? okay. rumors memang bangang --" ~ so, takyah percaya rumors. nyahahah xD ~ okay, aku dah gilaa ~ oh okay, korang ade dengar cerita pasal Haeming si sasaeng fans yg tergila gila kan Luhan tuh? kalau tak pernah dengar lagi, read here ~ . no doubt, dia memang gila --" nak je aku call staff hospital bahagia suruh dia masuk sana. kacau betul privacy EXO, Luhan pun benci kauuuuu. perasan Luhan suka kat die :P Kris dengan Lay pun dah anti habis kat kau, kau tak serik jugak? aku pun pelik --" ~ aishh, gila gila. sasaeng fans memang takde otak, eyyy. seram betul =.=" ~



inilah dia EX baeky yang aku cakap tuh. haraplah tak betul --" /sepak lembu/














nisnadia