Sunday
5:01:00 am


asdfghjkl xD HAHA. cer teka ni siapa? LOL. kalau orang first nengok mesti ingat dia ni ulzzang xD actually dia ni model je -.- aku  kenal pun sebab kat twitter dah kecoh muka dia ni macam Jinyoung B1A4 :3 dia ni cina malaysia, tapi dia kerja and sambung belajar kat Taiwan. then aku try la stalk sape yg diorg tengah dok kata tu, dengan beraninya aku gi tegur dia xD haha, and teguran aku tu tak sia sia rupenye xD haha, cause dia balas kut semua tweet org mention dia ;D /psstt, dia follback aku xD miahahah/




haha, time ni aku tanya sama ada omma dia kat malaysia ke tak. memang omma dengan appa dia kat sini pun ._. uhuk, memang rindu habis la kaan xD tahun depan baru dia balik sini lol :3 seriously dia ni humble and peramah ;) kalau dia jadi artis, walaaaaaoooo. mesti ramai fans xD haha. muka dia jinjjaaaaaaaaaaaa comel :D guess what? dia dah 28 tahun and tak kahwin lagi -.- haha, nak masuk lineee xD /flush diri dalam jamban/ and yeah, bias list aku tengah tunggang langgang sekarang ni -_______- hakhak xD ~ and one more, benda yg buat aku agak terkezut macam beruk mak yeh is, dia still fasih cakap melayu. maigoat, memang daebak ah ~ xD

p/s : dia ni SONE dengan ELF. kalau EXO dia ship HunHan xD OMGEE, that OTP <3
nisnadia