Thursday
11:30:00 pm

Anyyeong and Assalam :D

Woahh woahh, finally habis sekolah. habis lah exam ^O^ and resultnya pun dah dapat --" okay ok, straight B , huhhh. okaylah tu kan? daripada straight D? bendul namanya tu XD kelas ? no comment -.-'' duduk SBP straight B pun duduk kelas 4/5. saingan die bapak sengitttt >.< mampus pigi la kau result oiii :P *ni ci sher la ~ <--- baru belajar mandarin ;) as yg korang sume tau, dah nak last-2 ni happy and sedih-2 lah kan. sebab dah namenya hari last --" susah betul nak cakap. eh, lantakla xD but, hari last for BATCH 1115 SESTA tak merasakan apa yang korang rasa tu, LANGSUNG TAK. Sebab... >.< ramai gila yang nak angkat kaki dari sekolah tuu T_T terutamanya batch aku. semua tak tahan. i dunno la what to say, geram yang teramat dengan .. ish! ade la makhluk tuhan tu =w= bodoh betul ! i can't tell you the truth what is going on now, it's a private problem --" 13 orang nak keluar weyh, TIGA BELAS. whattahackisdat? HUH.  lots of crying in da class just now >.< well, the past is past so , lupakan jela. Hah! finally ~ doa aku dimakbulkan! :D *menari gangnam style* alhamdulillah ~ XD *tadah tangan, doa* MAMA = Mnet Asian Music Award 2012 airing on 8TV ^O^ jyeahhh, takkan ku lepas kan peluang ini :) cause, ade oppa-2 EXO aku kat atas tu :3 HAH, yang aku tahuuu, TV atas aku conquerr ~ *O* *evil laugh* and 1 more SHOCK story, adik gua minat KPOP doh XD dia kata dia start minat dari kawan dia :D aku dah agak dah, one day minah ni mesti minat punyelahhh ~ dulu beria kutuk aku minat laki jambu la, hekk . sekarang ni dia pun join sekaki, haktuihhh :P by the way, she's a BEAUTY :3 aku boleh gak la ngan BEAST ni. dulu penah gak demam BEAST X) bias dia Gi Kwang ngan Yo Seob. amboihhh nak jugak amek gikwang aku tu, nah-2 amek, aku dah ade Baekhyun ;D okei, time to sleep. ngantuk mehh =O= angkat barang tadi, 10 beg! O_O macam nak stroke tangan aku ni. heeh, bobye :3



*telan air liur* ahhhhhh! *O* hen shu ai :D


nisnadia