Sunday
7:38:00 am

arasseo?!


Annyeonghi jumusaeyo and Assalam :)

Fuuuh, sungguh panas hati ku -___- ade la mamat sekor yang tak berapa nak matured ni, BASHING KPOP buduh sungguh lah die ni --" macam tak tahu ape pulak yang die akan dapat nanti . wehh, spirit kitorang KUAT . jangan la carik pasai lagi, kalau kau tahu la pasal budak gigi rabbit yang kutuk yoseob tu, sampai heret kes polis tauuu? ada faham abang J oiiii?! dahla BATAK HOT kat FB, kecoh satu dunia yang die tu duduk New Zealand. weh, kalau moyang aku lahir-mati kat NZ pun takde nye aku nak jaja cite kat satu dunie :P kelam ah kau. agak-2 umur kau berapa ehh? perangai sebijik budak-2 hingusan, huhhh! beria suruh org panggil dia abang J kononnn :p nyampah gile. name pun AHMAD JALIL, name macam bapak orang jee xD so nice, ade ah sorang kawan aku ni, anonymous. can't tell her name xD memang die bengang habis ah dengan "abang J" tuu. ade jugak geng-2 yang lain kutuk mamat keparat tu, i mean WE KPOPPERS :D




hameekkk, you see the truth rite 'abang J' ? sape suruh kau cakap 70% lelaki minat KPOP gay? kan dah kena dengan fanboy xD bukan fanboy je marah, fangirl pun same :P mamat keparat ni, dengan Jet Jaidi plus Cicak Al Yahya, same je :P tiga serangkai yang suka bashing KPOP. ape kes lah kome ni? ade ke aku pakai duet korang nak beli kpop stuffs? pegi konsert diorang? tak hadooo xD sodih bona la ceghito dak jalil ni -..-'' nak HOT , entah tang mane yang boleh angkat die jadi HOT tuu --" hahh! aku rasa, dia nak HOT melalui kutuk KPOP kutt? dengan cara tu, sume KPOPPERS kenal dia. fffffufufufufufu! *_* BIJAK sungguh. ni belajar takat mane je? UPSR? PMR? -'- and andd, setiap kali die habis ayat, mesti tambah 'Grr~' belakang ayat die tuhh. weyh, tolong laa. geliiii siuuutttt xD nampak sangat la yang kau ni gay :P kate orang, die yang lebih =w='' dah la, tension aku fikir pasal 'abang J' ni. geli doh panggil abang O_O ~ by the way, geng-2 kpoppers memang DAEBAKSS :D finally, kawan-2 die sume tinggalkan die , serve him right xD korang bashing boleh masuk debat antarabangsa wooo :D ajak mamat keparat ni sekali, baru best nak debat. confirm gold medal la korang bedal ;) kehkeh, aku dah ngantukk ~ *O* byep ^^


Nak lagi syok, ade satu page ni screencap dia punya post yg BATAK HOT tu. nicely, ramai orang likee xD ohyeahh.

nisnadia