Saturday
11:05:00 pm

nampak sedap je :3


Annyeong and Assalam :)

Haw haww ^^ cantikkan gubahan coffee ala-2 EXO kat atas tu? kreatif gile sape yg buat tu ;D well well, since aku nak balek dah. mesti ah ade mood menggila sebentar xD okay, aku tak menggila sorang-2 kali ni. but aku ade teman ;) owwyeah, adik aku yg baru setahun jagung tu. eh, takdela setahun jagung. dua tahun kutt -.- entahlah :D time ni dah pukul 12:30 malam xD entahla aku ni, nak jadi burung jampuk gamaknye . malam-2 testing selendang LOL xD gambar ni tak berapa nak sharp sangat, ye la. samsung galaxy nampak je canggih, tapi megapixel hampehh. 2 je? nak tangkap ape je hoiii --" *flip handset*











Hah, malam tadi kan konsert BIG BANG ALIVE TOUR 2012? perhhh, aku usha gak gambar-2 diorang yg pergi tu. bapak best :D kay, lightstick diorang cantik, kale kuning and bentuk flowerr <3 ade aku jumpa satu gambar ni. time stage tu digelapkan, blue lightstick memenuhi stadium merdeka tu :)


see? cantikkan? ^^

bertuah gile sape yg dapat pergi tu , memang gempak lah stadium merdeka malam tu. emm, tapi aku tak kisah sangat. sebab aku bukannya VIP punn :3 lagi bagus aku simpan duit untuk pegi EXO punya live tour ;) and aku tak tau lah ape masalah ZZ dengan Scha tu --" apadahal tak pueh hati sangat ngan artis KPOP? aku tahu lah korang TAK BERAPA nak popular. tapi janganlah jeles ehh :P BB memang dah popular pun , satu dunia kenal diorang ,HAHAH *gelak setan* fuqoff both off you XP 


Harap-2 MAMA tahun ni ada show dekat TV :) amiiin ~


nisnadia