Friday
8:19:00 pm


Annyeong and Assalam :)

Fuuhh fuhh, penat aku godek-2 code blog tadi :3 finally yeahhh, siap jugak blog aku ^^ memang dah berhajat pun nak tukar skins, tapi hajatnye tak kesampaian, sekarang baru ade masa =.='' . Hah, ape kes muka troll kat atas tu? LOL. at first aku nampak muka troll ni, memang terkejut habis lah kan. seram siyottt muke die >.< by the way, 3 hari yang lepas sekolah aku ada buat spotcheck --" kay, dengar perkataan spotcheck je memang dah macam harem dah aku time tu, gelabah tak tentu pasal xD tah, aku pun tak ingat aku ade bawak barang terlarang ke tak.. bengong betul :P tapi for sure, memang aku kantoi ngan cikgu . memang waktu cikgu cek locker tu aku tak expect lah ade barang larangan or diari sebab aku dah berabad tak tulis diari -..- . cek punye cek, perhhh hamekaw. diari aku dia jumpe dohhhh O_O aku dalam hati dahh "eh? bila mase aku simpan lagi diari ni? bukan dah buang ke --?" time tu la jantung rasa nak tercabut, lutut dah longgar skru, nerve tersangkut kat tengan jalan and ahh sume lah >.< cikgu baca cam takleh pelahan lagi je kan, nak bagi satu dorm dengar apehallllll =^= time tu la aku rase nak je smackdown cikgu tu, pakai HBK punya smackdown. comel sikit, ade gaya itik gituuu xD budak budak jual akhbar, sabar.. sabar... T^T dahla yang cek tu cikgu KH aku, innadeyyy >< lagi la kena sycho kat dalam kelas nanti -.- cikgu tu kata aku kena dapat KH gred A dulu baru boleh amek balek diari tu. dafuqqq is dat' huh? KH aku dah sedia B la cikguuu! -___- nothing to say, aku duduk je la macam orang takde mase depan sambil tunggu cikgu tu cek locker aku. dalam hati aku dah .. "eyy, nak sangat cek kan. hahh, cek cek. ameklah sume bende yang kau nak amek :P" bile pikir balek, bapak syiok budak sekolah harian, yang cek diorg waktu spotcheck tu pengawas. memang senang ar nak lepas +_+ budak SBP? hampehh, dapat cikgu, strict lagi ade ahh. sampai diari pun dia baca, tak tau ke tu privacy? heihhh *urut dada* but, hari tu agak kelakar sebab ada kawan aku ni bawak flask, i mean mendalah yang cerek elektrik tuuu. hahhh, tulah dia --" aih, susah betul nak explain. i'm like O_o? nak buat ape menatang tu? then dia kata nak masak maggi xD ohhhh ^O^ lupe pulak water cooler rosak :P bhahah. sejak hari spotcheck besar-besaran tu, ramai bodak form 1 yg mintak pindah woo xD lawakkk lawak XD


You know, kawan aku bawak poster B.A.P . then kena rampas dengan cikgu xD menangis tak berlagu diaaa xD

nisnadia