Tuesday
2:17:00 am




Annyeong, assalam ~ jeng jeng jeng xD aku dah comeback xD hahah. almost 1 month kan aku tak updtae belog? -.- pemalas betul xD lmao. ekceli aku busy study dengan tuisyen --" online pun on dekat fon jaaah ._. itu pun tak puas. ye lahh, screen kecik ==" LOL. kena sedar diri sikit doe tahun ni ._. aku nak PMR >< segala benda yg tak melibatkan pelajaran kena lepaskan buat sementara waktu -_- Baekhyun ni? ahh, madu aku ramai xD no worries, but i'll miss him tough :/ haha xD and the c h o i c e s is about, aku tak tahu nak pilih sekolah mane nak masuk tahun depan ._. either MRSM or just stay SBP? for sure aku tak kan stay SESTA lah -.- cikgu dia sume macam .. *error error* xD lagi lagi aliran sains ni, cikgu yg ajar kena ah pro. aku dah lah jenis lampi sikit xD nak nak cikgu yg ajar tu laju macam F1, perh -.- alamatnya aku siput ah kat belakang tuh =.= kan bagus kalau ade SMKK xD enjoy gilaks dok situ. fangirling je kerja xD HAHAH. kalau aku tak dapat 8A pulak, satu problem --" parents aku dah ah tanak anak dia masuk sekolah harian. leceh -.- tapi aku naaaaak xD kalau dah masuk form 4, tak payahla ~ nak focus kat SPM kena kurangkan semua fangirulling ni. kalau duduk rumah, mintak simpang la aku nak study pon xD lain lah kalau stay hostel, 24 belajar macam sekarang ni *-* pfffft. harhar, B.A.P dah comeback -.- kay, ape yg lawaknye? xD with their song, ONE SHOT. kyaaaaaaaaaaaaaaaaa, youngjae aku ingat dia betul-2 mati ==" sekali... xD Jeloooooooooooo, your scorpion dance <3 <3 <3 AGAGAGA. awesome babe :* Yong Guk pulak sebijik style yakuza xD macho siaaaa :3 Dae dae dae hyun akuuuuuuuu ! <3 suara dia sedappp ! part chorus tuhhh xD ahhhhhhh *faint* cet. ni baru B.A.P yg comeback -.- belum EXO lagi. kalau diorang comeback, mau aku brain stroke nanti *-* hukhuk.


DEAR EXO LALINK, PLEASE FASTEN YOUR COMEBACK. ASK SOO MAN AHJUSSI WHEN IS YOUR COMEBACK BECAUSE EXOTICS ARE EAGER RIGHT NOW. PFFT *PMSL*


atok soo man, nak comeback :(

nisnadia