Tuesday
8:32:00 pm
Okey ah skrg ni memang semua manusia takleh caye, even yang pernah rapat gila dengan kau dulu, yang dulunya susah senang ade dengan kau, and now they're the backstabber behind you.

Okey first, the thing is why should ppl called themself our friends meanwhile at their back there's a lot of bad things they talked abt you? like one of the malay phrase DEPAN BAIK BELAKANG KUTUK , yes benda ni paling syaiton sekali.

dekat orang ni kau kutuk aku, kau korek cerita pasal aku, kau nak ambik tau pasal life aku, kau kenapa? kau dengki?

weh,

kalau life kau full of irritations, sia sia jela kau hidup. takdeguna, takde berkat. au tak kisah la kau nak cakap ape pasal aku, canang cite buruk pasal aku dekat orang lain ke apa sebab aku tau one day what you did you will get back, karma is there, TUNGGU.

dont think that i stay still i'm a coward, NO. i keep silent bcs i know if i join your game, i will win the game for sure because im arguing with a 8 years old kid. weh YOU ARE NOT MATURED AT ALL LAH SIAL. 

Watdefak lah kau, perangai tak semenggah, kau dengan jantan babi tu boleh pergi mereput lah doh. do your things, i dont mind at all. thanks a lot bcs you grant me your 'pahala' HAHAHA.

bila susah tahu cari aku, ajak aku ke sana sini, belakang akuuuuuuuu kemain kau kutuk aku amboi betina, dah lama hidup ke? cane? nak settle ftf meh.

I'M NOT CHICKEN AT ALL.

Youre my worst enemy afterall lah cibai.
nisnadia