Saturday
4:40:00 pm

Since aku dah lama gile tak update blog ni en , dah empat bulan duh tak sentuh, aku nak cite panjang siket ah. Emmm maybe banyak gambar je kot kehkeh. Haaaaa so semalam my birthday hihi, thanks kepada semua yang wish! I love you all la sayang2 semua hehehe muaaah. So far hadiah takde lagi, but aku akan tuntut dari kawan rapat aku terutamanya kahkah jahat en hihi , okey aku gurau je . Semalam ade hari koko, so aku datang sebab tukang pegang bunga mangga hahaks



Okey so inilah dia para bunga manggas hahaha, aje rupa tanak kalah. After habis semua tu aku gi pekan batu gajah ngan cuna, minah yang tepi sekali tu merangkap sahabat segila gua kahkah. Celebrate birthday dengan die and it is the most wonderful day for me , she makes me happy though i feel sad a little bit that morning, dua hari sebelum birthday aku ni, aku masuk wad, sebab sesak nafas, memang sakit time tu Allah je tau haih. Lepastu cuna dgn sorang lagi kawan aku bagitau warden bawak gi hosp. Seriously aku tak kuat time tu, but she keep repeating "aku ade ni, hanis" yeah you always there for me when i need you the most my dear. Thanks sangat aku tak tahu nak express rasa terharu tu macam mane, dia sanggup angkat aku yg berat ni, ikut gi hosp sedangkan time tu dah petang and die nak balik rumah dah pun, but still nak ikut aku gi hosp. I am so grateful to have a bestfriend like you and i thank Allah a lot that He grant me you in my life, hehe muaah love you so muchh :* So semalam lunch date kat pizza ececeh haha lapo kot, memandangkan kitorang dua ni hantu pizza so makan ni pun memang dah macam heaven gile dah hehek. Muka happy je dua dua hahaha














nisnadia