Sunday
9:42:00 pm


deep meaning from this quotes.


Holla cherrycolla! xD lmao dah lama tak update blog en, gila ahh berhabuk dah blog aku hahaa. yelah form 4 ni bukan honeymoon year dah, tapi dah start jadi busy year --" aigooo, stress gila tahu dakk. aishhh. tapi haha, maybe aku takkan jadi stress sgt lepas ni, because i'm MOVED FROM SESTA. yehet! seems mcm sesta yg byk burden kan aku, haha so yeah. betul lah jugak. aku sedih act nak tinggalkan sesta, bcs of all my friends yg dah 4 tahun tinggal dengan aku kat sana, all the bittersweet memories created at sesta, hmmm but i'll leave for sake. for my sake, my future's sake and my heart's sake. yeah, rn aku just boleh expressed happy feels je, nak show sad side dah tak boleh dah, it'll ruined all my day, biarlah aku berhappy happy dahulu sebelum aku bersedih sedih on the last day at sesta. gahahaha. ayat mintak senapang gajah xD selama dua minggu aku rasa lonely and feel down, and i had my own problems, ahhh that's why i choose to leave that school, aku bukan nak lari dari masalah or what, hmmm just nak tenangkan fikiran for a longgg time and start a new life. and aku rasaaa sangat aku takleh nak go on dengan sains tulen, so aku prefer tukar aliran lain, IT Seni, hell yeah itu bidang yg sangat rare and interesting bagi aku lmao. padahal tak tahu lagi flow belajar dia mcm mane. aku ni lah ~ hahaha. hmmm anw i''m gonna miss all my friends ;



NATRAH MAISARAH


SARA AMIRA


NURUL NABILAH ( Pink scarf )


ARISSA SYAZWANI


NUR RAISA


I'll create a new life, new hope, new friends and new target, but i'll never forget the pasts especially all my beloved friends , you guys are my favorite hello and the hardest goodbye ^^

nisnadia