Friday
1:36:00 am


Cutie baekyeol. Hehe


Annyeongggggggggg ~ wew lame gila tak bukak blog en. hahaha. busy dengan banyak benda. pffft. now exam UP1 dah lepas, and result aku memang cantik sangaaaaat -.- tak perlulah bagitahu berapa kenn. hahah. for sure A memang tadakk. eheh lek lahhh, baru first exam, nanti kalau dapat tinggi tinggi markahnya, aku jugak yg kena target tinggi time PPT nanti. pfft. and now busy life with homeworks, daily preparation for life, hmmm friends, crush lmao. hah, then nanti bulan april sultan nak turun. haih, mentang mentang lah tu sekolah sultan yussuf ye, 2 tahun sekali dia turun. lepas tu aku budak setahun jagung yang baru masuk ni pun dapat kerja jugak heh. kena pegang buku sultan yang dia nak kena sign tu (?) sumpah apekah itu? lol aku pun tak tahuu. buat je la. tapi cuak ahhh, first time duhhh. hahaha xD sekali salah buat, tak pasai pasai kena tempeleng free je dengan sultan. ceh. berani pulak dia. hahaaa. jkjk. hidup aku sekarang ni kat sekolah baru *cewwah, haih nasib la tak berapa nak stress. homework banyak tu biase lah kan, and gangguan daripada segelintir kumbang haaa forget it. mampus situ. and and i'm still searching for my true friend kat sana. no one i think. ade pun, rapat je. malas nak cari bff. susah act. aku dah hadapi semua pahit manis bersahabat. hahaha ayat tak mau belah. kay malas nak bebel panjang panjang, homework IT aku pun tak siap lagi. pfffft budak IT assignment berlambak. forum berderet. dah gaye mcm budak U je. hahah. kbye.

nisnadia