Saturday
10:26:00 pm


Annyeong and Assalam :)

Halo halo :) ahhh, actually aku tak berapa sihat hari ni. Selsema, hidung dah macam badut. tisu sekotak kat sebelah >< aiseyh, sempat lagi tu nak meng-hupdate belog :3 Okay, hari ni aku nak cite sket pasal chingu (s) aku. Yang dari sekolah rendah sampai sekolah menengah ^^


This is Aqis, kitorg BFFSM ^^ best friend forever sampai mati .Sejak darjah 3 kitorg kawan, and tak penah lost contact sampai lah sekarang :) 


Ni Raisa ^^ dia lah belangkas aku dekat SESTA :3 
mane mane aku pegi dia adaa. Pemalu orangnyaa >w< 
Sudah jangkit virus kpop sama gua. Heehee :P



Yeahh, this is TEMOH's girl :3 Yatieee
Die penyelamat aku waktu emergency :D



Shackeyra here! Muka macam mixed chineese, 
tapi sebenarnya die mixed siam. A nice chingu ^^ She called me Mummy Golek -.-'



Ni Syaza :3 budak HOT + budak pandai. 
Gila gila , berani , sleeping beauty.. dialah tu :D
HOT stories sume dia tahuuu ;)



This is the HEAD of DORM 20 > Sabrinaaa.
Dia ni lemah lembut, agak tegas, and baik hati ^^



Azie Amira ^^ budak rajin (basuh baju :P), tangan
dia berbisa >O< Murid kesayangan para ustazah SESTA -.-



Last but not least, Qistintin :D Joker terbaek dorm aku.
Bab bab menyakat org serah kat die je :3 Die dah macam kilang makanan dah,
Sume pau makanan kat dia xD


Most of my friends are my dormmates. sebab diorg lah yg paling rapat ngan aku :D kawan sekolah rendah aku tah pegi mane, banyak yg aku dah lost contact >< Hope, our friendship never die :D that's all. Bye <3


p/s: sesiapa ada segmen/game. IM kat aku ehh, boring -.-'








nisnadia