Sunday
3:05:00 am



Annyeong and Assalam ! :D
Fewww, baru balek dari Penang and Taiping. memang penat gile lah enn. Entry kali ni tak tahu lah nak letak title die ape xD yg pasti banyak cerita hari ni :DD Pagi tadi terkezut nengok muke eden dalam paper :D HAHAH, aku masuk rakan kpop punye segmen dekat dalam pancaindera tuu :3 punye la dah lame aku hantar dari bulan Mac, baru sekarang die nak publish kan, songoi -.-' and second, dah ler tertukar ucapan dengan org belah kiri aku tuuu = =" . it's okeylahhh. forget it ;D HOLIDAY ? boleh tahan lahh :D takdelah boring sangat cuti ni kalau pergi holiday kan ? Now , memikirkan homework maths that contained 200 questions yg kena hantar lepas cuti ni =OO+ whatttaaaaafish >< naik patah jari aku woo ! bukan senang nak buat sume tu >< calculator lagi nak guna, otak pulak nak perahh . Memang killer lah cikgu ni aku cakap (O_O) BE PATIENT HANIS, YOU CAN DO IT <-- ya! ayat perangsang from my chingus :D hehee, love you :3 Thats all, KBYE <3

P/S : AKU. NAK. BELI. EPOP!! TT_TT tak ade mase nak keluar rumah doe ! parents sebok manjang :"( sabar je lahhh.


nisnadia