Saturday
10:31:00 pm


Annyeong and Assalam :)

Woot woot, what happened to my blog ? ahah, new look :D sekarang ni eden dah pandai pakai blogskin. mule mule ragu ragu sebab ramai org kate pakai blogskin ni susahh. nak edit edit code ahh. macam macam. lastly aku memberanikan diri nak try.. *ecett -.- Seyes penat doh nak edit edit code html blogskins ni. Umpama buat baju utk blog =..= *apakahh?. boleh dikatakan dekat 2 hari gak aku dok hadap lappy ni sampai kena marah ngan parents xD tapi tapi, hasil die BERBALOI (Y) yeahh, bile dah siap sume tu, memang happy sehingga menjilat kuku kaki ar ^^ happy macam Kyu kat atas tu :) walaupun blog aku ni takdela semaju blog korg kenn, tapi.aku bersyukurr :D *ewwwaaahh. Okey okey, dah dah lah tu merepek X) aku dah nak balik asrama dah ponn, ni kire last minute punye update lahh :3 that's all, tata !

Kepada bebudak kat luar sane, kalau korg still pakai old template.. korg digalakkan gona old template sampai bila bila yee. jangan tukar coz nak pasang blogskins teramatlah memenatkan. bende alah ni spend masa and tenaga yg banyak. so, kalau tanak penat penat.. tak yah tukar. kalau nak tukar, tukar jee. tak de hal :) tapi kena pandai lah nak edit edit bagai yee. ini sekadar nasihat, bukan hasutan :3
nisnadia