Friday
12:41:00 am
Annyeong and Assalam :D

I'm back :3 HEHEH. First of all, happy ramadhan to all muslims out there , let's make this holy month shine with IBADAH :) *ecehhh. Korang puasa tak ? o_O ahah, jangan ponteng sudaa la. yg perempuan tu, nak ponteng.. takpe X) eheh, atas alasan tertentu je tau, jangan memandai --" Kalau korg nak tahu lah kan, dah 2 tahun aku tak jejak kaki kat bazar ramadhan ;) hebat dok? xD actually, memang nak pegi. tapi.. tulah die, kakak sulung dalam family T^T .. kena tolong ibu masak :3 dah hentak kaki dah mintak nak ikut.. tapi, tak dapat gak. pasrah lah eden >< Kali ni tema hari raya...

Baju raya : cream polka -.-
Kasut : wedges
Tudung : bawal cukup ;)
Budget dapat duit raya : 300+

Gile en yang part duit raya tu ? xD memang aku agak desprate duit skang ni ;) entah kenapaa. Haaahah, for KPOPpers or sape sape la yg tgh blog walking + bace entry aku ni. didyouwannaknow something? ini diaa..



Orang korea pun wish ramadhan :D this is true story, not fake. Tak sangka gile do, aku mula mula nengok gamba ni pun dah membulat mata. first first ingatkan ni tipu, sekali admin (aku tak ingat admin page ape ><) tu kasi link.. memang impressed habis ah aku :') thanks ler Suzy, Brian Joo and Minchul :3 may god bless you, eheh ^^ Okey, tralalalalaa. thats all. Bye <3

Exam lagi 13 hari >< wish me luck , thanks :)
nisnadia