Tuesday
9:34:00 pm

FLYING LOVE WITHOUT WINGS :"D



Annyeong and Assalam :D
Hari ni pelik sikit, tiba tiba aku nak buat entry jiwang xDD Haha, actually ade lah sorg ni.. memang buat aku mengharap gegila kat die.. But, i think twice. Bajet aku boleh dapat die je en ?? Die bukannya kenal aku pun >< but aku kenal die.. hmm, ni boleh dikatakan BERTEPUK SEBELAH TANGAN ke ?? aku ade gak terpikir camtu.. tapi, sape boleh halang perasaan weyh ?? perasaan bukannye boleh diON OFF sesuka hati.. it's hard and hurts -_- Tambah tambah lagi die dah ade org lain.. series berkecai hati T_T lagipun, aku dah serik couple couple ni.. dok dengar cite putus la, jeles tak bertempat la.. gaduh, main kayu tiga.. ish ! macam macam . Aku pun jenis tak suka lelaki.. i mean, lelaki yg annoying la. Kat sekolah aku tu tak yah cakap arh.. perangai cam ... eii, malas nak cakap. Boleh dikatakan bdak laki batch aku kat sekolah tu 10% je yg gentleman.. yg lain ? haghamm. K arh, aku malas nak berjiwang lame lame xD nnti mule la fikiran ni menerewang ke tempat lain.. homework pun tak siap, ade hati nak pikir pasal ni :DD Haha, KBAI <3

nisnadia