Wednesday
2:45:00 am


Assalam and Annyeong. fuuhhh, setelah berabad aku tak bukak belog. atau lebih femes dikenali sebagai online -.- macam macam dah jadi. LOLOL. PMR wehh. nak online , memang tak la. kalau boleh pun, kejap je --" first and the most first a.k.a mukadimah aku untuk kali ni is, EXO'S cb. Omgyuuuuuuuuuuuuu, EXO dah comebackkkkkkkkkkkkkk. FINALLY AFTER OVER A YEAR :") aku tunggu macam mak nenek hah. naik gila dibuatnya . akhirnya comeback jugaaaaaaaaaaak ~ and comeback diorang cukup DAEBAK ! tarian dia gaya serigala *letak dua dua tangan kat telinga* xD HAHA. series gempakkk ^^ walaupun lagu tema untuk album diorang ni, tak sedap sangat --" lagu WOLF. kk, accept je la xD sayang EXO kaaan? <3 :3 and kali ni lagu Baby Don't Cry ade full versionnnnnnnn :"D mak aihhhh, happy gilosss. aku meroyan gila ah time balik hari tuh, dah la terlepas sebab aku extend dok asrama 5 hari. ada kelas tambahan --" aiyyaaa.

AHAH, baekhyun aku makin comelsssssssssss. hensemmmmmmmm. adoi, melting dohh *--------* cuma kesian ah nengok dia, ada something like jerawat kat tepi pipi, and that thing burdens him. dia asyik garu je, sampai merah >< aigoo, poor oppa :"( S'okay ~ EXOtics will forever support you ^^ one more, rambut dia dulu perang, meme comel ahhhhhh :3 baru baru ni tukar pulak warna ais krim keladi xD maksud aku ungu ~




AGAGAGAGA, dua dua colour buat dia nampak comelsssssss :3 melt melt melt macam ais krim keladi *^* awyeaah, as we know *LOL* EXO kan KING OF TEASER xD so, teaser untuk comeback kali ni meme banyak ahhh. ada teaser EXO- WOLF yg preview punya. and EXO- WOLF Chinese Ver. instead of EXO-WOLF Korean Ver. Dalam teaser ni dah la ada Kai punya Kiss Scene .________. memang mental breakdown ah bini bini Kai sekalian >< tapi kiss pipi je :3 but, still jeles jugak kan? --" sampai semalam ramai gila EXOtics berjemaah serbu bangunan SM tu. sebab kiss scene tu punya pasal .-. perhhh, penangan fans exo yg berabad tunggu comeback exo, lastly ini yg bini Kai dapat xD memuaskan dalam kekecewaan. *apakah? okay abaikan* xD Dalam TEASER MV WOLF tu, jalan cite dia camni. 


Kai kawan ngan Luhan. Kai selalu cite kat Luhan pasal makwe dia, and then Luhan pun macam tertarik, tapi that time Kai tak tahu yg Luhan tertarik ngan makwe dia. Kris, kawan Kai, bagi tahu Kai yg luhan minat kat makwe dia tu. then diorang gaduh. pastu diorg dah habis gaduh, diorang plan nak bunuh perempuan tu pulak.

What A Relief riteee? -.- SM punya jalan cerita xDD fyi, girl tu baru form 2 .-. adik aku kata, "seronok Kai dapat kiss minah yg muda and bergetah lagi *underaged*" LOLOL adik aku --"  macam hape je ayatt xD hell yeah, sikit lagi *pukul 6 petang, 29 May 2013* akan keluar Teaser MV WOLF yg Drama Ver. punya. diorang kata ada LUHAN KISS SCENE ????? and i'm likeee O_O mwoo?!! nasib ah Luhan tu kekasih gelap aku jea. kalau baek, mampus soo man nak kena pancung --" haah.



nisnadia