Saturday
1:47:00 am

*speechless* damn cuteeee :D


Annyeong and Assalam :D

Hekhek, tetiba je aku boleh meng-hupdate belog en? LOLOL. i'm home :3 itu pun sebab ada kenduri, kalau tak memang harapan la nak balek rumah xD okay, title yang buat aku kecut perut >< aiyo omma, PMR next year dudes? -..- I CAN'T BELIEVE IT ~ rupanya aku ni dah tua .____. can't accept the fact XP *kick dustbin* kay, kalau aku tak dapat score untuk PMR, memang aku kalah ngan abang aku lah T^T my oppa agak daebaks result die -,- UPSR and PMR straight A's *O* aku tak tahu la nak kate ape, pemalas nya masya allahhh xD main game kalah international gamers :3 tapi, boleh gak score --" sakai. aku yg study bagai nak rock and roll ni takde lak dapat result cenggitu =.= Welcome exam, Bye KPOP <-- kay ni statement kpoppers 97 line >.< tapi bek, lepas PMR ^O^ kau hantam la lappy tu sampai subuh pun siapa kisah xD *amboi, overrr*  memang saat saat yang paling best waktu habes exam besar lah ken :D takde mende nak belajo dah eyy. aku start minat kpop pun lepas UPSR, memang layan gilos babes :) kay itu je, meredakan gelisah yang bertandang di hati *wae so sasteraa? xD* dah rase sikit bahang exam tu sebab cikgu cikgu sume cakap hujung tahun ni start sylibus form 3 x_x ~ lalalala, buat tak dengar :P haha, BYE ^^

sakai, macam aku je yang nak ambik exam tahun ni :D


nisnadia