Sunday
12:22:00 am


Annyeonghasaeyo , we are ONE! :D

LOLOL, mane pegi annyeong and assalam aku? XD hahah. Jyeahh ^^ semenjak aku masuk fandom ni, i got many friends lorhh :D ahah, diorang memang daebak and sporting habis ~ we all are like siblings, love each other just like EXO oppa <3 *ceit, ayat xD Diorang ni joker ^^ memang kalau takde si Mak Jemah a.k.a Airin Newclears ni group tu takkan ade yang buat HAHA panjang panjang xD eh, yeke? LOL. Eheh, kalau korang postla whatever pun dalam group tu, confirm dapat likes :D tapi kalau post merepek takde la :P Memang senang cakap half of aku punya jadual online spent kat sini xD adik aku sampai cakap "asal online je terpa group ni, takde kerja lain ke?" Hekk, biarla adik oi :P lagi best FANGIRLING kat sini daripada kat group lain yang sunyi sepi tu, at least grup ni memang aktif :) Eheh, actually tengah terharu ni :") diorang ni caring gegila :D see this,


click kalau nak baca ^^

LOL, inilah kakak angkat aku yang paling daebak penah aku jumpe :D ILY damn much lah unnie ^^ tiap kali aku nak balik sesta, die la orang yang akan cakap " balik esok kan? " dalam nada sedih >< hwaa, terharu eden :") rilex kay unnie kuu, jumaat ni saeng balik lagi :D




Heeh, ini pulak kawan baru aku kat FB :) inilah dia mak jemah tuu :3 memang plawok habes lah die ni *flip usop bakor* xD she's a nice friend, nice EXOtics ^^ ekeke, saranghamnida chingu <3 kalau ler aku tak join group ni dulu, takde la aku jumpa dia nii. lagipun aku baru jumpa dia dalam minggu ni, maybe dia jarang bukak FB sebab nak focus PMR kutt. ehm, btw GOOD LUCK :) moga dapat straight A's. harumkan name exotics, HOHO ^O^ Hee that's all , byebye ~







Labels: , ,

nisnadia