Sunday
12:56:00 am

macam ni la gaya aku makan ketupat palas tadi xD
*lajunya luhan makan :D*

Annyeong and Assalam ^^

Heyhey, selamat hari raya :D tak tahu lah kenapa raya tahun ni agak awesome berbanding raya yg sebelum sebelum ni :S padehal aku tak semangat langsung nak raya -..- *pelita haram nak pasang* maybe sebab baru je habis exam, dah raya and dapat phone baru , kahkah xD sebab tak munasabah langsung. Just now, hmm sampai pukul 3:30 petang ni, aku dapat pungut duit raya RM150 :D LOL, ingatkan aku dah besar gedabak ni takde lah orang nak bagi duit raya dah. rupanya ade jugak yg baik hati nak bagi ^^ ahah, toche toche ~ as you can see at facebook now, 


wakaka, sikit gile kut. ye la, semua orang tengah sibuk beraya :3 memang aku tak penah nengok chatbox aku macam ni punye sikit waktu petang xD aku? duduk rumah laa. malas nak pegi beraya. kalau mak ajak, ikut ajee. Now, aku ditimpa banyak masalah *takdela banyak, 3 je* >< haih, time raya la problem ni datang. 

1. Handset aku buat hal, kena tukar number baru pulak dah =,='
2. Takut nak tahu result ujian selaras 2 O_O
3. Maybe aku kena buat operation

Yang pasal handset tu aku tak tahu la nak kate ape --" *campak lombong lagi bagus* , 'bout the exam pulak.. kalau result merudum, alamatnya internet connection not available laa T_T . Operation...? kay, ayat tu. tak pernah terlintas dalam kepala hotak aku ni. aku tak tahu lah macam mane rahang gusi aku ni boleh berlanggar dengan tulang pipi time makan? -.-' setiap kalai kunyah dok bunyi tuptaptuptap. tension aku, dahla nak menguap pun sakit >< so far, tak tahu la nak buat operation or not. kalau kena buat .. aku menyorok bawah katil dulu *.* okaylah, nak sambung beraya kejap xD BYE ^^


EXO pun nak raya jugak? LOL.

Saya insan yang bernama Hanis, ingin memohon kemaafan daripada semua bloggers ^^ maafkan salah silap yang pernah saya lakukan :) Happy Eidul Fitri to all muslims all over the world <3 //baku gila -.-// peace yo ^^\/
nisnadia