Friday
6:03:00 am
Annyeong and Assalam !! Heyya hey :D dah lame x update blog kan kan ? :3

Hahaha xD kali ni nak ckap psal kes bully ataupun ragging *any typos ?* ~
Utk pengetahuan korg, skolah aku bru bukak x sampai 3 tahun, dah ade ragging =.=
Korang tahu diorg ragging apa ?? diorg letak colgate dlam kasut bdak form1 tu.., gunting rambut diorg sampai tobek, lempang budak tu, kacau diorg wktu tidur..etc. >< aku x tahu la nak ckap ape dah.. diorg buat camni xde sebab ... kesian budak tu T^T diorg tak pikir ape balasannya..malas aku nak ckap reward dia apa.. buat kwan2 batch form2 sedih je tahu x ??! T_T aku kesian kat budak2 tu ... dalam masa yg same, aku sedih gak korg kena *&^%$ >< ye la, korg dah setahun lebih skolah situ.. dah kenal prangai masing2 camne.. dah kamceng, tetibe ... pergi camtu je :'( hope, yg tak terlibat ngan kes ni... JANGAN la buli bdak junior dah. korg tu bukannya besar sgt pun.. tua setahun la hai ~ form 5 pun xde wat camtu tau ~ :S tak pasal2 98 lines kat SESTA kene cop GANGSTER / TAIKO ... nnti upper form pun pandang slack je kite sume :((((. okey lah, itu je. malas nak cakap banyak banyak... BYE <3 !
nisnadia