Saturday
6:42:00 am
Annyeong and Assalam ! :)
Today's entry is, HANG OUT ^O^.. dah lame tak hang out derrr :D asyik dok asrama jep, camne nak keluar --" ? Kali ni aku hang out ngan besties aku instead her sister ;) Gi parade je ah, nak jauh2 bahaye lak en.. anak dara kate mak kite org :3 cepat hilang xD Kitorg dok jalan2 dalam parade tu dekat 7 jam :D nengok movie, MAN IN BLACK ^^ lawak bhaiii xD best ar gak. Mule2 nak nengok Dark Shadow, tapi penjaga tiket tu vangang sangat tegaskan yg "18 tahun ke atas" tu.. lantak je la, bukan ade ape2 pun.. kalau sensored tutup je la mate tu, susah ?! --" whattafish. Pastu gi maen bowling lak, aku je maen T_T kwan aku ni takut nak maen.. berat bola tu katenye :D takpe2, u can learn it later , chingu :) Then, jalan2 la dalam parade tu.. macam2 kedai kitorg masuk.. kat kedai teddy bear kitorg pakai amek je teddy bear tu.. xD kat kedai home accesories kitorg SNAP SHOOT ! takde keje xD Pastu dah penat balek ah, nak buat ape lagi en ? Lagipun, rimas. Banyak KPOP terlepas kat sane, --" sume stalk tayang rambut emo ngan baju fancy2 bagai.. wekk :P Okey ar, thats all, peeps ^^ BYE <3 Have a nice day ~

Takleh belah xD pelampung pun jadikkk.

My blurrrrrrrrr, face xD

Kegilaan kawanku yg melampau :DDD *dah macam ayam dah aku nengok ! :)

Yaya, takde keja --" amek baju kemban xD

Nae CHINGU, Aqisss :)

Nae chingu's sister, segan nak bersnap shoot ^^

nisnadia