Friday
12:35:00 am
Annyeong and Assalam ! ^O^ woaaaaah, dah lame gilak tak update en ?? haha, ye la.. dua minggu x balek .. tambah lagi dengan EXAM yg menyerabutkan kepala ni -..- naseb lah dah lepas. and then cuti...*teka bape ari ? . sume tahu, SEMINGGU :DDD. ni yg happy neyyyy ^OO^ Ape la tajuk entry aku ni kan ? RETRO ? O_o ape tetibe je kan ? haha, ni haaaa, nak cite psal high - t kat skolah aku.. temaaaa, tu lah die. R E T R O . amacam ? ber-alfro la budak laki skolah aku nnti xDD. tak tahu la nape aku excited semacam je bile ade high-t ni,, maybe dah tak sabar sgt kut ! >< hahah, ye ar.. minggu depan PUNYE minggu depan high-t nye..:3 Semenjak due menjak ni aku dag terbagi virus KPOP kat dormmate aku xD haha, terus minat.. tapi takde la gila-gila cam aku ni = w = . Pastu, hight-t mesti la ade persembahan kan ? kalo takdek boring larh.. -.-' soooo, satu dorm aku minat lagu MR SIMPLE ^^ siap learn dance lagi...hahaha, aku tak tahu nape nak gelak je ni. ok stop -.-" pastu paham2 je la en ? kitorg PEREMPUAN ni nak menari tarian MR SIMPLE yg punye leceh & laju tu ~ :3 bayangkan ??? O_O macam pesakit hospital bahagia menari je..xD. hancus punya lah...See ~
See ? laju kan ? tak leh catch up punye lah..

Oh Mak Guard ! sape bole buat ? O_O

Yg ni step paling best, simple simple simple ^^

Kerjasama yg baik diperlukan *baku -.-'

Yihiii ~
Tu je, susah kan ?? sape leh buat.. meh sini ajar aku ;D okey, BYEEEE <3 :)
nisnadia