Monday
2:23:00 am


FREEDOM !


Wohohoo ! Finally aku dah freedom ! LMAO. Walaupun dah lama tapi aku tetap nak post jugak xD HAHA. Tapi lepas PMR ni hidup penuh cengkerik der, aktiviti kat sekolah sumpah tak best. Ikukan hati nak je aku balik terus a.k.a FLY. hoho. tapi aku tak sejahat tulahhh. One thing la aku takleh lupa pengalaman PMR 2013 nihhh. Jawab PMR kat Hospital Tapah. kahkahkah xD okay sounds funny and wow. tapi hakikatnya itulah dia -.- budak budak SESTA keracunan makanan, padahal takdelah keracunan ape pun. Setakat ceri beri ngan muntah munti je. LOL. Act, paper Geografi je yang kitorang jawab kat Hospital, yang lain mana ada. Time tu dah tengah hari, cikgu nak bawak jugak sebab takut berlarutan, then dia bawak budak budak PMR dulu. Dah ah lunch makan KFC snack plate. wakaka, bertuah badaan xD then buat check up sampai ke petang, terus je la jawab paper geo kat sana. sumpah aku cakap, toleh kepala sikit dah boleh nampak jawapan orang sebelah. tapi kaau, agak agak ah nak meniru pun. PMR der xD HAHAHA. Okay, tu je kot aku nak cite. malas ak update berjela. hehe. Bye !

nisnadia