Saturday
3:42:00 am



Assalam and Annyeong ~ so, hari ni aku jadi mangsa tag , LOL. actually, aku kena tag dengan kimellekai and eyra thanks tag ~ ;D Okay, we'll start ! ^^


Before that, ada some rules kalau nak join ;

1. Post this rules 2. Write 11 things about yourself 3. Answer the question the tagger set to you 4. Create 11 new question for those you want to tag 5. Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post 6. You are not allowed to tag back

11 Things About Me
1. Aku memang gila KPOP. Kpopper since 2009. Dah cair taik telinga ni dok dengar orang kutuk KPOP depan aku. kay, orang bagi nasihat pun aku buat dono je. haha
2. Once aku fall in love, aku akan stalk dia habis habisan xD tapi tak berani nak bersemuka or even main balas surat pun.
3. Hantu ? benda tu paling aku takut sekali >< cause, aku ni jenis lemah semangat. kay, boleh pengsan weh kalau jumpa pocong live punya. dush, nauzubillah ~ xD
4. Segala jenis serangga dalam dunia ni aku takut. except for cicak je xD sebab aku selalu bunuh cicak khamis malam jumaat. nak dapat pahala sunat :3 aha.
5. Dekat sekolah aku pendiam , sampai je dekat asrama, aku la budak yg paling suka buat bising terpekik terlolong malam malam ~ ngeheh
6. Cepat menangis, tambah lagi kalau mood swing ~ air mata turun 120km/j LMAO.
7. Dengar lagu is hobi aku yang paling utama, also dancing ~ if aku minat satu MV tu, kompem aku rape button replay tu banyak kali ah nak kasi ingat xD
8. Aku ade team KPOP kat sekolah, usually kitorang menari berjemaah dekat tepi pantri. HAHA.
9. Gilaaaaaaaa kucing <3 bagi aku kucing tu kawan yang sentiasa mendengar luahan hati aku :") ececeh xD
10. Aku suka cari skins baru, yang attractive and comel comelss. almost tiap tiap bulan tukar. dah macam ular dah gamaknye xD
11. Aku jenis suka pendam perasaan tak suka ni dekat someone, kay bila dah sampai masa aku nak explode. aku pegi depan dia and cakap face to face.


Fuuh, now kena jawab soalan cepumas pulak. leggo ~

From kimellekai :
1. Siapa ultimate bias anda?
2. Kawan atau boyfriend. Pilih satu.
3. Subject dekat sekolah yang paling dibenci.
4. Define love.
5. Kalau korang, mana yang korang suka. Memberi atau menerima.
6. Namakan best friend anda.
7. Nak kahwin umur berapa? lol
8. Apa benda yang budak lelaki buat korang rasa comel?
9. Bercinta dengan orang muda dari kita. Pendapat?
10. Ayat/perkataan yang paling korang suka sebut.
11. Facebook atau Twitter?


Answer :

1. Byun Baekhyun EXO-K <3
2. Aaa kawan :3 kalau aku dah couple, maybe i choose boyfie. lol 
3. Maths ohhh -.- dah la susah. tapi, Baek pandai math. ni yang aku lemah ni xD
4. Love is something yang kita tak boleh tepis perasaan tu. and love boleh buat kita bertindak di luar kawalan untuk dapatkannya. k, tu je xD
5. Menerima xD
6. Ramai -.- haha. Raisa, Balqis, Faqhirah, Hazirah, Bella, Sabrina, Sara and Putri.
7. 25 maybe ~
8. Senyum and gelak ;D
9. Maybe tak dapat nak serasikan diri together. susah nak communicate ._.
10. Agak ah <---- this word for now xD
11. Hmm, both :3 facebook and twitter have their own benefits ~ LOL.


We'll go to the next question ~

From Eyra :
1. Ultimate bias korang?
2. Kalau dapat bercuti ke korea, korang nak jumpa siapa dulu? tempat or mana-mana. Why?
3. Apakah perwatakan karisma yang awak miliki?
4. Persamaan korang dengan bias korang?
5. Nama panggilan yang paling korang suka?
6. Pernah jumpa K-Idol? Bila? Siapa? nyatakan perasaan korang :)
7. Tahun keberapa korang start minat KPOP?
8. Boleh bagi pic ultimate bias korang? nyatakan sebab kenapa korang minat dia :3
9. Kenangan yang paling memalukan?
10. Kenangan yang paling manis tahun 2013?
11. Favourite K-Dramas? tak kisah berapa pun :)


Answers ;

1. Baekhyun EXO ~ :D
2. Ofcourse EXO, sebab aku minat gila kat diorang. HAHA xD then, melawat tempat kat korea macam Pulau Jeju, shooting winter sonata tu, and the most importang aku nak usha SMENT dengan Dorm abe EXO ;3
3. Hmmm, butterfly eyes i think x3
4. Suka tepuk bontot orang, cheerful, suka main cellphone games, peace is our trademark LOL, suka kiwi shake, warna hitam, menyanyi ~ /ni semua perangai baek xD/
5. Niss ^^
6. Setakat ni tak pernah ;----;
7. Darjah 5 lepas dengar lagu shorry shorry shupeo junio xD
8. Sebenarnya pic dia dah banyak sangat kat blog ni, tapi aku bagi jugak lah xD HAHA.  aku suka dia ni sebab dia comel, ada eyesmile, suara lantang and sedap gilaaa <3 and perangai dia macam aku sikit xD



9. Kena marah dengan cikgu depan kelas -.- and banyak lagi rasanya xD tak ingat. HAHA
10. EXO COMEBACK WEH xD sumpah rasa cam nak jerit kegembiraan LOL. and also menari dengan kawan-kawan dekat sekolah :)
11. Secret Garden and To The Beautiful You :3 


Okay, done ~ this is my question for those yang bertuah. haha, check it out ;3

1. Group yang paling korang minat? Sebab?
2. Bagi list Top 5 K-Idol that have such a nice voice. From your opinion ^^
3. Ultimate bias korang? Ada gambar tak? nak nengok xD HAHA. wae minat dia?
4. Pernah mimpi pasal bias? Cer cerita sikit ;)
5. Ada kpop stuff? what kind of?
6. Describe diri korang :D
7. Besar nanti mesti nak sambung belajar kat overseas kan? kalau nak, korang nak pergi mana?
8. Favourite overseas food? example like ; kimchi, mee udon etc.
9. Minat KPOP more or K-Dramas? why?
10. WeHeartIt or Tumblr? which one?
11. Lagu yang paling korang suka? kenapa?


SELAMAT MENJAWAB :B HEHE.

Tags ;

1.  http://namasayazahidah.blogspot.com/
2. http://nieysaamsyar.blogspot.com/
3. http://hunhanlover.blogspot.com/
4. http://irasiwonnie.blogspot.com/
5. http://ionly13elieveyou.blogspot.com/
6. http://yayakpopgirl.blogspot.com/
7. http://wana-ridzz.blogspot.com/
8. http://mehlovechicken.blogspot.com/
9. http://lolipop-x-chocolics.blogspot.com/
10. http://awesome-incredible.blogspot.com/
11. http://exoticspirit99.blogspot.com/
nisnadia