Monday
2:53:00 am
Assalam and Annyeong !! =D
Cuti ni ingatkan bolehlah rileks,, tapi dengan homework yg bertimbun setinggi gunung , novel yg tak khatam-2, FB yg tak sudah-2, Blogger yang tak update-2, Twitter yg tak bertweet (okei dh mepek xD) membuat cuti yg indah ini jadi tunggang langgang ! serabut otk aku dibuatnye =.='
Mule2 dengan HW, itu tak payah cakap la, memang ade punye..WAJIB wktu cuti TT_TT
Second dengan NOVEL ^^v, Cinta 3 suku.. daebak gila !! lawak, sweet, suma ada. tpi , bila la masa bole bace? tu ha.. HW dah mengilai mintak disiapkan =.='
Third, Internet !! ni punca masalah utama ~ T^T. Dah ketagih punye pasal dok menghadap komp ni 24 jam xDD
BLOGGER, TWITTER,FB..lagi baru2 ni kwan aku soh buat weibo la, tumblr la, wordpress la, gile ke hape ?? --' tensen aku.
Ni aku nak cite sket, ari tu wktu subjek sivik. Ustaz aku ade ckap yg FB ni , kalau kite post  status kat WALL kite, its mean mcm kite letak surat dekat dinding yg org kafir dok puja2 slame ni. aku x tau la betul ke tak, sebab name lagi wall kan ?? dinding tu ade kat Israel, name die kalau tak silap THE HOLY WALL. *if i'm not mistakenlah --" okeylah, dah dekat nak senja. out and thanks coz bace entry ni ;D
 Byeeeeee <3
nisnadia